Monday 5 April 2010

No Hell No Heaven Just Fun

Když jsou ty velikonoce čas duchovního pozastavení a rozjímání, jak říkali na veřejnoprávní české televizi. Budu po šprýmařském příspěvku pokračovat vážně. Kolega Daniel mě na facebooku inspiroval hezkým obrázkem:


Nemohu se jen, i přes použití svých super-paleontologických schopností, s jistotou rozhodnout, jedná-li se o Ježíše jedoucího na dinosauru při útěku z hrobky či Mojžíše vedoucího těžkou jízdu diplodoků proti egyptskému vojsku na pobřeží rudého moře. Nakonec se však přikláním k variantě Ježíš, kvůli příliš mírumilovnému výrazu. Pokud by jste se o faktu přátelského soužití například vegetariánských raptorů a lidí chtěli dovědět více, doporučuji konzervativní studnu moudrosti Conservapedia! Jak jsem už několikrát říkal, faktům se nedá vzdorovat.

Pokud patříte k poctivým čtenářům, tak jste si na odkaz kliknuli a teď se omýváte mokrým hadrem nebo se smějete. Je ale nutné upozornit, pro ty kdo to nevědí, že Conservapedia NENÍ vtip! Jedná o smrtelně (doslova) vážně myšlený projekt konzervativních amerických křesťanů. Například heslo homosexualita se těší velké oblibě, ale v podstatě cokoliv z tohoto webu by se mělo tesat do kamene pro příští generace a případné návštěvníky z kosmu.

Aby toho velikonočního rozjímání nebylo málo, můžete zbytek svátečního odpoledne duchovně hloubat a reflektovat u této skvělé tématické aplikace DressUpJesus. Osobně jsem  hlubokou sebereflexí (trochu inspirován Pavlem Flossem) dospěl k tomuto obrázku Ježíše jako kosmonauta a levicového rebela.



Můžete si vybrat svojí sadu (moje oblíbena je Villains) oblečení, která sedí vaší sváteční náladě a vystižením se zábavní faktor samožřejmě velmi zvyšuje! Trochu mě jen mrzí, že judaismus je v tomto ohledu dost diskriminován (žádná hra SmiteYourCanaan). Utěšuje mě ale, že Dress Up Prophet Mohammed po útoku hackerů už také nefunguje.

Pokud by někdo dospěl k originální kombinaci a chtěl mi ji poslat, budu více než šťastný a rád ji zveřejním i tiskem.

Search This Blog

About me

My photo
Co je to život vesmír a tak vůbec. Taky něco o víře, kosmologii, astronomii a možná i filosofii.

Topics

AddThis

Share |