Monday 5 April 2010

Back To The Future

Když jsem si včera přečetl příspěvek Phila Plaita, který dělá pravidelně reklamu geniálnímu webu Information Is Beautiful napadlo mě, že se musím o nový vstup také podělit. Vizualizované informace podané na tomto webu jsou skutečně krásné silné a přehledné. Fakta a grafy na tomto webu mě například přiměly (jelikož mám tendenci přijímat vědecký konsensus) k přehodnocení mého původně hodně negativního postoje k "člověku způsobenéhmu oteplování planety."

Tentokrát nám autoři předkládají graf se zanesenými linkami cest v čase nejznámějších "časocestovacích ság" (dnes mám neologistickou náladu a češtině už stejně můžu jen těžko svým pravopisem více uškodit:). Přestože vidíme několik velmi zajímavých "ultraparadoxů" způsobených především TERMINÁTOREM, zanesení této ságy do grafu není ani zdaleka kompletní. Neúplné a nejasné informace o Terminátorovi v tomto grafu


 by začínajícího fanouška terminátorovské ultraságy mohly mást. Rozhodl jsem se proto tento problém vyřešit připomenutím jednoho staršího filmologického rozboru této problematiky. Zde také přikládám přehledný graf:


(image credit; cracked)

Search This Blog

About me

My photo
Co je to život vesmír a tak vůbec. Taky něco o víře, kosmologii, astronomii a možná i filosofii.

Topics

AddThis

Share |