Friday 28 May 2010

Totálně boží dobrodružství satana a boha



Zatímco geniální sitcom Mr.Deity, který jsem zde několikrát zmiňoval, se zabývá tím, jak by to vypadalo kdyby byl bůh obyčejný narcistní šéf ve středních letech, Totally Awesome Adventures of God and Satan od ScreamHQ nám ukazují realističtější variantu. Bůh je zde jednoduše opilý a zkouřený "týpek" u televize. Já mám popravdě podezření, že ve fajfce nemá marihuanu, ale crack. Soudě alespoň podle toho co ten borec v antice lidem nadiktoval. Pokud je někomu  povědomé jméno tvůrců, ano jsou to ti samí co natočili Zombie Strippers. Snímek, kde podává fenomenální herecký výkon především Jenna Jameson.


Ale zpět k našim skečům. Za zhlédnutí stojí rozhodně všech 7 krátkých částí. Doporučuji se soustředit především na Evu, která ve skečích vystupuje jako klapka. Mě velmi zaujal hned první skeč, který nádherně vystihuje "logiku" triadičnosti:



 naprosto nejlepší je krátký úderný a výstižný skeč Cancer:



Napadá mě, že pokud je teorie, kterou nám ScreamHQ předkládají, skutečně pravdivá, leccos by to vysvětlovalo!

Původně jsem na "určitých" místech tohoto příspěvku chtěl pozdravovat Filipa Tvrdého, ale jelikož z toho byly tři pozdravování, celý příspěvek mu raději věnuji.

Search This Blog

About me

My photo
Co je to život vesmír a tak vůbec. Taky něco o víře, kosmologii, astronomii a možná i filosofii.

Topics

AddThis

Share |