Friday 28 May 2010

Modleme se k pánu!

Jelikož jsem systematicky nepsal tak dlouho dobu, že jsem bohužel minul obrovské množství zpráv "z vesmíru", začnu postupně a zlehka.  Vrátím se k některým zajímavostem a tématům, o kterých jsme během minulých dvou měsíců rozepsal články, ale nedokončil je a také k tématům, které považuji za zásadní a aktuální i přes určitý časový odstup.

Napřed děkuji tomu množství návštěvníků, kteří můj blog i přes in-aktivitu neopustili, navštěvovali ho a podle analytics i zpětně pročítali:) 

Na svou omluvu musím říci, že jsem poslední dva týdny stonal a tudíž jsem nemohl nic napsat. Rozhodl jsem  se totiž otestovat metodu "faith healing" a můžu nyní zodpovědně říci, že nefunguje. Kde jaký škarohlíd může namítnout, že já jako ateista, jsem do toho modlení "nešel dostatečně po hlavě a srdíčkem", ale já se opravdu snažil! Ve skutečnosti to prostě opravdu nefunguje a co více: spoléhání se na zázračnou moc kouzel a modlení je nebezpečné, jak ukazuje tato zásadní studie a mnoho dalších na Scientific Review of Alternative "Medicine". Nakonec jsem se tedy rozhodl, že mi možná více než Ježíš Mojžíš a Buddha a Mohamed 

pomůže obvodní lékařka. Po dvoudenní aplikaci antibiotik mám neodbytný pocit, že Flemming nedostal Nobelovu cenu za medicínu pro nic za ni.

Když už jsme u toho modlení, jelikož máme kostelní noc a blíží se nám mistrovství světa ve fotbale, není možné se nepodělit o záznam z nedávného šampionátu v disciplíně, která (bohužel) šlape v popularitě  fotbalu na paty.


Na sestřihu mě jen velmi mrzí, že jsem se nedozvěděl, zda vyhrály Greek Cobras nebo Armenian Avalanches. K arménským lavinám je zajímavé dodat, že se jedná o odnož následující učení "svatého" Cyrila (kterého jsem zmiňoval zde), kterému vděčíme za zničení zbytku alexandrijské knihovny a mučeníčko mojí oblíbené Hypatie.

Search This Blog

About me

My photo
Co je to život vesmír a tak vůbec. Taky něco o víře, kosmologii, astronomii a možná i filosofii.

Topics

AddThis

Share |