Friday 28 May 2010

100

Právě jsem zjistil, že bez úvodního příspěvku, toto je můj 100. příspěvek na blogu. Jen škoda, že nemůžu tuto radostnou událost jít oslavit. Rozhold jsem se tak alespoň trochu přerovnat a reorganizovat tagy článků. Tagy by nyní měli mít trochu větší výpovědní hodnotu a pomáhat v orientaci v obsahu.

Jsou rozděleny na obecné kategorie jako Science, Pseudo-Science, Atheism , Faith, Astronomy.

Podkategorie dělící především položku Astronomy- např. Mars, Moon, NASA atd. K těm snad není nutno nic dodávat.

Nově jsem vytvořil kategorii Video, která označuje všechny příspěvky jejich důležitou součástí jsou pohyblivé obrázky.

Další podkategorie jsou věnované pouze zásadním tématům jako LHC či Mediocrity či Life. Tag Mediocrity zastupuje moje oblíbené téma nedůležitosti země a Life "obyčejnosti" života ve vesmíru.

Rozhodl jsem se také vytvořit tagy pro důležité osobnosti, které jsou nějakým způsobem významné pro obsah článků.

Nový je také jediný český tag "Pozorování". Pod něj se budu snažit umisťovat typy na zajímavá pozorování pouhým okem na nadcházející týden a všechny zajímavosti, které na nočním nebi můžete vidět "jen tak" nebo obyčejným triedrem.

Tagy jsem přeorganizoval tak, že se do nich s většinou témat, o kterých píšu, nadále bez problému vejdu. Zavedení každého dalšího tagu si dobře rozmyslím.
---

Nezbývá než si zazpívat krásnou písničku ke krásnému jubileu. Doufám, že když to s blogováním vydržím dostatečně dlouho, někdo mi složí podobně krásnou píseň.



Pokud by někomu nebylo jasné k jakému výročí tento krásny song je, jedná se o 2000. výročí narození Ježíška.

Search This Blog

About me

My photo
Co je to život vesmír a tak vůbec. Taky něco o víře, kosmologii, astronomii a možná i filosofii.

Topics

AddThis

Share |