Thursday 3 December 2009

Blessed be She, who is sooo suuupaaaah.

Dnes jsem se stal členem církve, jež je mému srdci nejbližší. Přidejte se i VY!

CHURCH OF GOOGLE

Ačkoliv jsem to nečekal, bylo to nakonec těžké rozhodování. Není divu!
Když se jeden rozhoduje mezi takovými kalibry jako  Googlismem, Pastafarianstvím, Jediismem  a dalšími zvlaštnímí církvemi.

Církev Jedi byla rozhodně lákavá, zvláště v kontextu toho, kolikrát jsem shlédnul všechny díly Star Wars včetně Return of the Jedi (v upravené verzi bez ewoků).
Rozhodnul jsem se ale nebýt příliš mainstreamový, v situaci kdy má toto uskupení oficiální podporu a je třetí největší církví Commonwealthu, už to prostě není ono.

Nakonec mě tedy hlasité volání mého srdce přesvědčilo, že tyto důkazy jsou nejpřesvědčivější.

Tímto příspěvkem samozřejmě nechci ani naznačit, že si nenechávám otevřena zadní vrátka pro případ, že by některá z posmrtně pojišťovnických firem nabízela výhodnější služby.