Sunday 6 December 2009

Nothing is better than HOMEOPATHY

Bohužel mi to nedá a musím se dnes jěště podělit o svůj vřelý vztah k homepopatii.
Přikládám z vlastní zásoby naskenovaný letáček z čekárny moji praktické lékařky. Ta naštěstí, když jsem s ji s tímto materiálem  konfrontoval, přísala na ježíše, že kdyby o něm věděla "okamžitě by to vyhodila" a poděkovala mi za informaci.











Co se týče obrázků, vaší pozornosti doporučuji popis "kouzelného léku" bez "vedlejších účinků" na obr. 1 a na obr. 2 jeho varianty a "složení". Pokud by někdo našel co obnáší metoda tzv. dynamizace, jakékoliv info přivítám na mailu. Našel jsem pouze tyto věrohodné infomace, ale nepodařilo se mi dohledat, co "dynamizační technologie" cukrových kuliček SKUTEČNĚ znamená.
Zároveň, pokud by měl někdo zajem o další části letáčku se seznamem "lékařů", kteří jsou členy  "veřejné odborné informační služby", na požádání rád poskytnu.

Tímto milým tématem o cukrových kuličkách se určitě ještě budu hojně zabývat (zejména jejich použití ve veterinární léčbě), ale teď doporučuji alespoň: Evidence check: homeopathy a druhý díl seriálu Richarda Dawkinse Enemies of Reason: Helthcare.